Xella Polska
na kanale BUDOWANEpl w serwisie YouTube umieściła już niemal 280 filmów
poświęconych branży budowlanej w Polsce.
Producent Ytong, Silka i Multipor w ciągu ostatnich kilku lat opublikował w
Internecie setki filmów poświęconych branży budowlanej w Polsce. Początkowo
można je było znaleźć w serwisie internetowym Budowane.pl. Projekt ten
wystartował wiosną 2007. Już wtedy
na stronie internetowej umieszczono filmy prezentujące inwestycje budowlane w trakcie
prowadzonych na nich prac. Niewątpliwym atutem tych materiałów były komentarze
specjalistów i inwestorów.
W 2009 pojawił się kanał video na YouTube –
BUDOWANEpl. Ponad milion wyświetleń osadzonych na nim filmów to obecnie potwierdzenie
sukcesu tego kanału.
- Filmy prezentujące wznoszenie budynków czy konkretne
zastosowania materiałów budowlanych YTONG, SILKA i MULTIPOR tworzone są dla
tych, którzy myślą o budowie własnego domu lub chcą podnosić swoje umiejętności
w zawodach związanych z branżą budowlaną – zauważa Monika Mychlewicz, Dyrektor
Marketingu Xella Polska. – Wykorzystywaliśmy różne możliwości technologiczne
umożliwiające dotarcie z filmami poprzez Internet do użytkowników, ale coraz
większa część produkcji prezentowana była w serwisie YouTube, a dokładnie na
dedykowanym do tego kanale filmowym BUDOWANEpl.
Od pewnego czasu YouTube tworzony jest w oparciu o kanały, a nie pojedyncze filmy. To ma ułatwić
odbiorcom dotarcie do interesujących ich treści. Prowadząc subskrypcję
określonego kanału, użytkownik może mieć pewność, że nie przegapi
interesującego go filmu.
Na kanale BUDOWANEpl znajdziesz filmy pokazujące proces
powstawania domów jednorodzinnych w całej Polsce – w Zamościu, Włodawie,
Nadarzynie i kilkudziesięciu innych miejscowościach. Prezentacje video uzupełniają
wypowiedzi inwestora, architekta lub przedstawiciela firmy budowlanej. Podobnie
prezentowane są wielorodzinne i usługowe inwestycje budowlane.
BUDOWANEpl to również filmy przedstawiające zalety i cykl
produkcyjny materiałów budowlanych z oferty firmy Xella Polska: Ytong, Silka
oraz Multipor.
- Filmy powstają z myślą o tych, którzy chcą poznać
praktyczne zastosowania szerokiej gamy produktów Xella Polska – zaznacza Monika
Mychlewicz, Dyrektor Marketingu Xella Polska. – Znając jednak preferencje
internautów oraz specyfikę polskiej branży budowlanej, dbamy również o walory
edukacyjne filmów, co wiąże je ściśle z realizowanymi przez Xella Polska
projektami – Kompas Budowy, Akademia Kobiet Budujących czy Akademia Murowania.
Subskrybuj kanał i śledź rozwój branży budowlanej w Polsce!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz